Zwroty i reklamacje

Składanie reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Kontakt mailowy
Prosimy o wysłanie informacji wraz z powodem reklamacji oraz informacją, którego produktu dotyczy. Wszystkie reklamacje rozpatrujemy indywidualnie i w zależności od problemu, poinformujemy o możliwych rozwiązaniach.

2.Odesłanie produktu
Jeżeli reklamacja produkty możliwa jest do rozpatrzenia bez przesyłki zwrotnej produktu, prosimy jedynie o zdjęcie reklamowanego produktu. W innym przypadku należy odesłać produkt na adres wskazany przez Biuro Obsługi Klienta (BOK KESAR).

Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij je nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami. Adres do zwrotu należy ustalić na bieżąco z Biurem Obsługi Klienta.

Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz rachunek lub fakturę.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl